snoppar är så håriga och hår det är ju äckligt så om jag var tjej så....

Ja, ni känner nog igen låten:)
SNOPPAR! Ja, det är precis vad jag ska skriva om. Tjocka, smala, långa, korta.. Det finns så många olika, olika längder och storlekar. Men killar, vi tjejer bryr oss inte så värst mycket om hur stora de är. Huvudsaken är att ni kan knulla. Ja precis, KNULLA! Bara ni kan använda den på ett bra sätt, då spelar det faktiskt ingen roll hur stor den är. Vi tjejer tycker bara det är fjantigt när ni går runt och plankar ner på era kompisar och säger att de har så små. Vem bryr sig??
En annan sak är ju hur det ska se ut där nere också. Jag skulle kunna tro att de flesta tjejer gillar rakat. Men visst, vissa kanske gillar orakat och det är inge fel med det (kanske luktar lite sämre dock). Vi tycker det är viktigt att ni killar tar hand om er där nere. Det var allt för mig just nu. Hoppas ni lärt er nått och sluta oroa er för längden.
/ Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0